Adesea aparatul auditiv se defecteaza din cauza ingrijirii necorespunzatoare a acestuia, purtarea in conditii de umiditate constanta si ridicata sau din cauza poluarii. Este posibil sa protejezi aparatul auditiv de acest lucru, indeplinind toate recomandarile audiologului si folosind mijloace suplimentare pentru ingrijirea aparatului auditiv.
Dar daca, cu toate acestea, aparatul auditiv, dintr-un motiv sau altul, refuza sa functioneze, il poti aduce intotdeauna la centrul WE SOUND, pentru a face o verificare completa a performantei sale si a-l returna pentru reparatii, daca este necesar.
Este important sa lasi aparatul pe mainile celor mai bun experti, iar in scurt timp tu sa te poti bucura din nou de ceea ce acesta ofera. In functie de tipul de defectiune care a fost identificata, trebuie sa stii ca dispozitivul tau va putea ramane in cadrul service-ului pe o perioada de cateva zile. Iar cand reparatiile acestuia se vor finaliza, vei fi anuntat negresit.
Un service de aparate auditive ar trebui frecventat macar o data la 3 luni, chiar daca nu ai intampinat nicio defectiune. Ca in cazul aparitiei primelor simptome ale bolilor, si in acest caz este mult mai usor de prevenit decat sa tratezi.
Pentru ca una dintre etapele acestui serviciu consta in inlocuirea unor piese, este important sa stii ca aceste piese vor fi de calitate superioara. Scopul este ca tu sa nu simti nicio diferenta, ci dimpotriva, experienta auditiva sa aiba exact aceeasi caracteristica.
In cadrul service-ului, nu se efectueaza doar reparatii, ci si calibrare, o etapa importanta pentru foarte multi dintre pacienti.
Din momentul in care a fost identificata o defectiune, se recomanda a fi urmati toti pasii serviciului sau doar o parte dintre acestia.
In cazul in care se constatata o defectiune, acesta este trimis pentru reparatii. Repararea consta in urmatoarele etape: